منو

بررسی بازی زیبا Elden Ring

بررسی بازی زیبا Elden Ring

فرام‌سافتور با ساخت بازی Elden Ring نشان داد که در ارائه دنیایی جهان باز مهارت خاصی دارد و می‌تواند بازیکنان را به‌خوبی سرگرم کند.

 

 

 

 

سیستم کوآپ بازی به شما اجازه می‌دهد تا با دو عدد از دوستان خود مشغول تجربه بازی شوید یا جهان سایر بازیکنان را Invade کنید. از نظر بصری، Elden Ring یک بازی چشم‌نواز و زیبا به حساب می‌آید. دراینجا نه‌تنها شاهد نورپردازی‌های بسیار خوبی برای محیط‌های بازی هستیم، بلکه از نظر جزئیات محیطی و کیفیت بافت‌ها هم الدن رینگ در سطح بسیار خوبی قرار دارد. با ورود به بعضی از محیط‌ها فقط دوست دارید به محیط خیره شده و زیبایی آن لذت ببرید. جدا از موارد ذکر شده در بخش طراحی، طراحی باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده و هرکدام از آن‌ها مکانیسم‌های مخصوص‌به خود را دارند. همچنین طراحی بخش ساخت و ساز بازی هم از دیگر مواردی است که به‌خوبی روی گیم‌پلی بازی تأثیرگذار است.

شاید در ابتدا بگویید که این بخش تنوع پایینی دارد، اما هرقدر که بیشتر بگردید و دستورهای ساخت بیشتری را کسب کنید، سیستم ساخت و ساز Elden Ring غنی و غنی‌تر می‌شود. از حیث فنی هم بازی در سطح خوبی قرار دارد و شاهد افت فریم یا باگ خاصی نیستیم. موسیقی یکی از اجزای جدا نشدنی ساخته‌های فرام‌سافتور به حساب می‌آید و الدن رینگ هم از این قاعده مستثنا نیست. مخصوصا زمانی‌که وارد باس فایت‌های بازی می‌شوید، موسیقی‌های گوش‌نواز و حماسی بازی به‌هیچ‌وجه حواس شما را پرت نکرده و باعث تمرکز بیشتر روی مبارزه با باس مورد نظر می‌شود.

بررسی بازی زیبا Elden Ring

ارتقا رایگان نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به نسخه‌ی نسل بعدی

افرادی که بازی «الدن رینگ» را روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان خریداری کنند، می‌توانند بازی را به‌صورت رایگان و بدون هزینه‌ی اضافی به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ یا ایکس‌باکس سری ایکس/ اس ارتقا دهند. برای افرادی که بازی را برای کنسول‌های ایکس‌باکس خریداری کنند، این کار از طریق ویژگی «اسمارت دلیوری» انجام خواهد شد. به‌ نظر می‌رسد که دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن باید به‌روزرسانی رایگان نسل‌ بعدی این بازی را برای نسخه‌های فیزیکی یا دیجیتالی دانلود کنند.