خرید بازی Injustice 2 برای PS4

پلمپ اورجینال

ویژگی های محصول

  • رده سنی: بزرگتر از 18 سال
  • تاریخ عرضه رسمی: 21 اردیبهشت 1396
  • سازگار با: پلی استیشن 4
  • ژانر: مبارزه ای

در انبار موجود نمی باشد

مقایسه محصول


توضیحات

خرید بازی Injustice 2 برای PS4

بازی injustice 2 شاید یکی از بهترین نشانه های محبوبیت سری های فایتینگ باشد. این بازی که توسط استودیوی NetherRealm طراحی شده است، پس از سال ها به روزرسانی و اضافه شدن شخصیت ها و بخش های داستانی، حال به عنوان یک مجموعه کامل تبدیل شده است که می تواند هر بازیکنی را با وجود گرافیک و اکشن های فوق العاده خود به وجد آورد. این استودیوی تلاش کرده است تا با ایجاد یک داستان جذاب، مسیر بازی را با توجه به سوابق درخشان خود در توسعه این نوع بازی ها به درستی پیش ببرید و باید گفت که تا حدود زیادی نیز موفق شده است و اکنون این بازی برای تمامی پلتفرم ها در دسترس است.

خرید بازی Injustice 2 برای PS4

گیم پلی بازی injustice 2

باید گفت که بازی injustice 2 یک اکشن بدون سانسور و بسیار جذاب است که حتی صحنه های خشن آن نیز به خوبی طراحی شده است. از نظر طراحی و رابط کاربری این بازی بسیار ساده طراحی شده است و این موضوع باعث شده است تا گیمرهایی که تازه با این سبک از بازی ها نیز آشنا شده اند، بتوانند ارتباط بهتری با آن داشته باشند.

از نظر شخصیت پردازی و داشتن محتوا، باید گفت این بازی دارای شخصیت های زیادی از سری DC می باشد و قهرمانان بزرگی چون سوپرمن، بتمن، گرین لنترن و بسیاری از شخصیت ها بد مانند جوکر، هارلی کویین و… نیز در این بازی حضور دارند. حتی استودیوی ندر تلپلیاش کرده است تا با ایجاد کردن کراس اوورهای مختلف، شخصیت های چون Alien را نیز به بازی اضافه کند و سبب جذاب تر شدن گیم پلی آن شود.

حالت شخصیت سازی نیز یکی دیگر از موارد جذاب این بازی محسوب می شود که البته به لطف شرکت سونی این موضوع در پلی استیشن ۴ بسیار جذاب تر نیز ارائه شده است. در بازی بازی injustice 2 برای ps4 می توانید بسیاری از شخصیت ها را با لباس و همچنین آیتم های مختلف تزیین کنید و یک شخصیت کامل و مخصوص به خود را ایجاد کنید.

خرید بازی Injustice 2 برای PS4

سیستم مبارزات آنلاین این بازی نیز به گونه ای جذاب طراحی شده است و همین موضوع سبب می شود تا شما بتوانید تجربه جذابی را با دوستان خود داشته باشید. اکشن ها و همچنین کمبوهای بازی بسیار زیاد است و شما می توانید براساس نوع شخصیت و حرکاتی که می خواهید از این روش ها برای نابودی دشمن خود استفاده کنید.
در کنار بخش معمولی بازی، بخش داستانی این بازی نیز کاملا شما را مجذوب خود خواهد کرد، زیرا در آن با شخصیت ها و همچنین اسکین های مختلفی از یک شخصیت روبرو خواهید شد که می تواند برای افرادی که به دنیای DC یا ابرقهرمانان علاقه دارند نیز بسیار جذاب باش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خرید بازی Injustice 2 برای PS4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *